lillaminasaker

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Tillbaka!!

Av Therese Jonsson - 12 april 2013 08:37

Nu var det väl evigheter sen jag bloggade här?

Det slog mig precis varför?! Jag har ju massor med idéer som jag vill dela med mig!

Något jag börjat med rätt så nyligen är pärlplattor. Så avkopplande..lite som att lägga pussel.

Så kommer lägga ut pärlplattor jag har gjort och lite mönster till pärlplattor..

har också så mycket tips och idéer!

Ska göra om lite i desigenen så att jag får det som jag vill ha det!


En utav mina disneyfavoriter! 

Har inte gjort det (än!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Jonsson - 14 april 2014 10:16

Det var ett år sen jag skrev här sist!! (ILLA!)Jag har ju olika perioder då jag gillar olika pyssel, håller på med olika saker.Senast var virka dukar och göra till skålar, är fortfarande inte klar med första duken..men jag ska kämpa och få den klar! ...

Av Therese Jonsson - 20 april 2013 11:38

Min sambo rensade ur sin garderob och det blev en hel svart sopsäck fylld med t-shirtar han vuxit ur! Han ville kasta dom men ALDRIG! sa jag. Dessa t-shirtar ska jag ha och göra om! Så har ni t-shirtar ni har tröttnat på eller om era syskon, ko...

Av Therese Jonsson - 17 april 2013 22:06

Jag tycker att jag jämt läser om folk som är gravida, jättemysigt tycker jag! Längtar själv tills jag har en liten. Men, när ens kompis, syster eller egna barn väntar barn och man vill ge dom en liten bebispresent, så har jag hittat de bästa!  (enl...

Av Therese Jonsson - 16 april 2013 09:01

En sak som man brukar kunna få mycket av är blomkrukor..om man är intresserad av blommor. Så varför inte pyssla ihop något fint med dom??  Hur söta som helst!             ...

Av Therese Jonsson - 13 april 2013 12:46

Har ni också massa saker som ni inte vet vart ni ska lägga någonstans?Eller är de omöjliga att hitta?? T.ex. Dl mått...man får alltid rota igenom hela lådan innan man hittat rätt mått. Här kommer lite tips iallafall!  Sätt lock, skärbrädor o...

Ovido - Quiz & Flashcards