lillaminasaker

Alla inlägg under april 2014

Av Therese Jonsson - 14 april 2014 10:16

Det var ett år sen jag skrev här sist!! (ILLA!)
Jag har ju olika perioder då jag gillar olika pyssel, håller på med olika saker.
Senast var virka dukar och göra till skålar, är fortfarande inte klar med första duken..men jag ska kämpa och få den klar! Den är så stor bara....

Nu har jag börjat få upp ögonen för återvinningsmaterial! Så grymt fina saker man kan göra av t.ex gamla petflaskor eller cd-skivor.

Jag har börjat läsa Fritidsledarutbildningen och börjar min 5veckors praktik idag! (Spännande!!)

Förhoppningsvis så jobbar de med återvinningsmaterial och så där annars så kanske de gör det om 5 veckor..vem vet?

Craft DIY! Cute party snack holder from the bottoms of bottles! Paint the colour of your choice. Click for a link to 15 creative recycling DIY plastic projects. Från Petflaskor, hur smart är inte det?

this would be fun to make with some family heirloom dishesGamla tallrikar, kopp och ljusstakar


Så jag ska samla på mig mina idéer, handla färg och börja pyssla!
Självklart så kommer jag visa här steg-för-steg hur jag har gjort! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards